דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה לבדוק בתוך חנויות לתינוקות? 

מאת    [ 07/10/2012 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 1684 פעמים ]

להתכונן לקראת הלידה!

כשתינוק רך נוסף למשפחה מדובר בשמחה ענקית המגיעה עם אחריות ענקית. שלב ההורות מאופיין בדאגות קטנות וגדולות, הלול מתאים לו? האם הוא רעב? יש לו חום? וגם באינספור החלטות שאתם, ההורים, חייבים להתמודד עימן.

ההחלטה החשובה ביותר מתייחסת לציוד התינוקות בו תשתמשו בעתיד. מהרגע הראשון ילדכם יזדקק לציוד בסיסי, עם זאת כיוון שמדובר בתינוק רך, על הריהוט והציוד לעמוד בכל תקני הבטיחות הגבוהים ביותר, מבחינת האיכות והבטיחות. מסיבה זו רצוי להקדיש זמן לבחירה, לבדוק את המותגים ולרכוש רק פריטים מומלצים שאפשר לסמוך עליהם.

מוצרי תינוקות

אין זה משנה אם מתכננים לקנות לול, כיסאות בטיחות או כל מוצר אחר עבור התינוק הרך, כאשר מדובר בהחלטה כה חשובה, יש לבדוק מספר פרמטרים חשובים. סביר להניח שכל הדברים בחנות ייראו טוב, אך נסו שלא לקנות רק ע"פ המראה. אפילו המיטה הכי מרשימה בחנות עלולה להיות בלתי נוחה לילד או לא מתאימה. השתדלו להמנע ממצבים בהם תרכשו דבר כזה או אחר רק ע"פ קליפתו.

האם המוצר בטוח?

העניין הראשון שעליכם לבדוק בנוגע לכל מוצר שעומדים לרכוש הוא, ללא ספק, התאמתו לתינוק. מוצר יכול להיות יפה על המדף, אך אם אינו יעמוד בתקני הבטיחות המתאימים, הוא מיותר מבחינתכם. לא משנה אם זו עגלה, עריסה או פריט אחר, אם הילד שלכם עומד להשתמש בזה חובה שזה יהיה מתאים לתינוקות.

בנוסף, מוצר שאמור להיות מותאם לילדים קטנים, צריך להיות בטוח מכמה בחינות, לדוגמה כל החומרים שיבואו במגע עם הילד. כשחושבים על זה, יש הרבה דברים שלא חושבים עליהם כסכנה, אולם כשהילד ישתמש בהם הם עשויים להתגלות כמסוכנים עבורו. הצורה של המוצר, לדוגמא, עלולה להיות חדה התינוק עלול להפצע. לכן בלי תקן בטיחות, לא קונים.

הורים וחברים, ערכו קניות בחוכמה!

בפעם הראשונה כשנכנסים לחנות התינוקות התחושה היא שכמעט הכל אנחנו צריכים לרכוש, עם זאת, רשימה מאוזנת בכלל לא כוללת יותר מדי פריטים. יש סבירות גבוהה שחברים ובני משפחה יוכלו לתת לכם ציוד שכבר לא בשימוש, ואפילו במקרה שלא, התינוק שלכם יזדקק בחודשים הראשונים לדברים בסיסיים למדי.

אין סיבה להתפרע ולרכוש את כל הדברים שאתם רואים. תכננו מראש רשימה לקניות, וכשגיע הזמן לקנות, היצמדו לרשימה הזו. אסור ללכת שולל אחר מבצעים או פריטים אחרים שעושים רושם שהם שימושיים כביכול. השוו מחירים וקנו רק מוצרים איכותיים במחיר הזול ביותר. רק כך לא תוציאו יותר מדי ותצליחו לקנות כל מה שאתם צריכים מבלי לפשוט את הרגל.

הולכים להיות הורים? כדאי לקרוא את העצות והטיפים שפה על מנת לעבור את התהליך בשלום. ברוב המקרים, לא מה שעולה הכי הרבה הוא גם הטוב ביותר, גם אם זהו מותג מוכר ויקר. באמת תשימו לב שהשם או המחיר אינם מטים את ההחלטה ושאתם קונים מוצרים רק ע"פ הצורך. לקבלת מידע לגבי אביזרים ורהיטים לתינוקות - עברו לאתר. אנו מאחלים לכם בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב